Klachtenprocedure

Ben je niet tevreden over de geleverde producten, communicatie of andere zaken, dan horen wij dat graag zo snel mogelijk. Onze klachtenprocedure is vastgelegd in ons ISO 9001 handboek en ziet er als volgt uit:
  • Meldingen en tips geef je eenvoudig door aan onze binnendienst, bereikbaar op 0416-311326 (optie 1) of via verkoop@voscapelle.nl.
  • Klachten kun je op twee manieren kenbaar maken bij onze kwaliteitsfunctionaris, telefonisch via 0416-311326 of digitaal via onderstaand formulier. 
Wij zijn op werkdagen tussen 8.00 en 18.00 uur en op zaterdag tussen 8.00 en 16.00 uur telefonisch bereikbaar. Je ontvangt binnen één werkdag na binnenkomst van jouw melding of klacht een ontvangstbevestiging. 
Onze kwaliteitsfunctionaris bekijkt wie er verantwoordelijk is voor de melding of klacht en zet deze naar de betreffende collega door. De verantwoordelijke collega neemt binnen één werkdag contact op met de melder en achterhaalt de oorzaak. De melding of klacht handelen we binnen drie werkdagen af. Uiteraard zoeken we altijd naar een passende oplossing.

Naast de klacht, worden alle contactmomenten en afspraken door ons in ons systeem vastgelegd. 
Naam: is verplicht.
Bedrijfsnaam: is verplicht.
Adres: is verplicht.
Postcode en plaats: is verplicht.
E-mailadres: is verplicht.
Telefoonnummer: is verplicht.
Melding/klacht: is verplicht.
Ik geef toestemming aan Vos Capelle voor het opslaan van mijn gegevens voor het afhandelen van mijn aanvraag. is verplicht.
Ik wil graag de, voor mijn sector relevante, nieuwsbrieven van Vos Capelle ontvangen. is verplicht.