Front- & backoffice
Dagelijks worden er door ons tal van telefoontjes aangenomen, prijsaanvragen opgevolgd, orders verwerkt en goederen ingekocht. Voor een groot deel wordt dit verzorgd door onze collega’s van front- en backoffice. In feite vormen de collega’s van deze afdelingen de basis van het gehele orderproces. Je zult ze daarom vast al eens telefonisch of per e-mail gesproken hebben.
Jouw bestelling
Klantbestellingen komen op verschillende manieren bij ons terecht: via de webshop, via de bestelapp, via één van onze adviseurs, telefonisch, per e-mail, of mondeling aan de balie. Deze orders worden door onze collega’s van frontoffice verwerkt en waar nodig afgestemd met afdeling inkoop of logistiek om te zorgen dat de bestelling op het afgesproken moment bezorgd kan worden.
Klantbestellingen komen op verschillende manieren bij ons terecht: via de webshop, via de bestelapp, via één van onze adviseurs, telefonisch, per e-mail, of mondeling aan de balie. Deze orders worden door onze collega’s van frontoffice verwerkt en waar nodig afgestemd met afdeling inkoop of logistiek om te zorgen dat de bestelling op het afgesproken moment bezorgd kan worden.
Webshop & bestelapp
Aangezien onze klanten steeds vaker kiezen voor het gemak van digitaal bestellen, wordt er door ons flink geïnvesteerd in de webshop en bestelapp. We zijn continu bezig het gebruiksgemak van deze diensten te verbeteren en de content up-to-date te krijgen en houden. De front- en backoffice zijn hier mede verantwoordelijk voor. Alle orders die via deze weg geplaatst worden, worden door de collega’s van frontoffice gecontroleerd, geaccordeerd en direct doorgestuurd naar de afdeling logistiek. Hier worden na het orderpicken de zendingen gereed gemaakt voor transport.
Aangezien onze klanten steeds vaker kiezen voor het gemak van digitaal bestellen, wordt er door ons flink geïnvesteerd in de webshop en bestelapp. We zijn continu bezig het gebruiksgemak van deze diensten te verbeteren en de content up-to-date te krijgen en houden. De front- en backoffice zijn hier mede verantwoordelijk voor. Alle orders die via deze weg geplaatst worden, worden door de collega’s van frontoffice gecontroleerd, geaccordeerd en direct doorgestuurd naar de afdeling logistiek. Hier worden na het orderpicken de zendingen gereed gemaakt voor transport.
Bel ons gerust
Soms is een vraag sneller gesteld aan de telefoon. Of misschien heb je geen behoefte om een e-mail te sturen of een weborder te plaatsen. We staan je graag telefonisch te woord, via ons telefoonmenu kies je eenvoudig de gewenste afdeling. Geen idee welke afdeling je nodig hebt? Je wordt automatisch doorverbonden naar de collega’s van frontoffice, zij helpen je verder.
Soms is een vraag sneller gesteld aan de telefoon. Of misschien heb je geen behoefte om een e-mail te sturen of een weborder te plaatsen. We staan je graag telefonisch te woord, via ons telefoonmenu kies je eenvoudig de gewenste afdeling. Geen idee welke afdeling je nodig hebt? Je wordt automatisch doorverbonden naar de collega’s van frontoffice, zij helpen je verder.
Wat we verder doen
Naast de sales activiteiten en orderverwerking zijn er binnen de front- en backoffice verschillende sales en marketing ondersteunende taken. Zo is o.a. de administratie van spuitlicenties hier ondergebracht en worden alle marketinggerelateerde activiteiten verzorgd door onze communicatiemanager.
Naast de sales activiteiten en orderverwerking zijn er binnen de front- en backoffice verschillende sales en marketing ondersteunende taken. Zo is o.a. de administratie van spuitlicenties hier ondergebracht en worden alle marketinggerelateerde activiteiten verzorgd door onze communicatiemanager.





Communicatiemanager | KAM functionaris